کد خبر : 12412
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1397 - 10:12

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی: شهرداری تبریز تیم‌های والیبال، بسکتبال و دوچرخه‌سواری را حفظ کند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی: شهرداری تبریز تیم‌های والیبال، بسکتبال و دوچرخه‌سواری را حفظ کند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از شهرداری تبریز خواست، تیم‌های والیبال، بسکتبال و دوچرخه‌سواری را حفظ کند….

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از شهرداری تبریز خواست، تیم‌های والیبال، بسکتبال و دوچرخه‌سواری را حفظ کند. 

ایوب بهتاج در صحن علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: سال گذشته تیم‌های بسکتبال و والیبال شهرداری تبریز  عملکرد بسیار خوبی در سطح کشور داشتند، از این رو انحلال تمامی این تیم‌ها بازتاب خوبی بین مردم نداشته و قابل قبول نیست. 

وی ادامه داد: شورای شهر این سیاست را به مرور زمان اجرا کند تا امید و آرزوی جوانان تبریزی یک شبه خراب نشود. 

وی با اشاره به برگزاری تور دوچرخه سواری «آذربایجان – ایران»، گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان این تور را با تکیه بر توان تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز برگزار می‌کند، از شهرداری تقاضا دارم این تیم را حفظ کند. 

بهتاج خاطرنشان کرد: ۳۴ تیم شهرداری در کشور فعال بوده که گاه بیشتر از شهرداری تبریز  برای تیم داری هزینه می‌کنند. 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه در تبریز، افزود: این مسابقه که با حمایت شهرداری تبریز برگزار می‌شود، حمایت از ورزش همگانی است. 

بهتاج به نبود زمین برای احداث اماکن ورزشی اشاره کرد و افزود: اگر شهرداری تبریز بتواند زمینی در اختیار ورزش و جوانان قرار دهد، می‌توانیم این زمین‌ها را به اماکن ورزشی تبدیل کنیم. 

وی با اشاره به جرایم ماده صد مربوط به اماکن ورزشی، گفت: برای سالن‌های مختلف همچون پورشریفی، ورزشگاه باغشمال و … جرایم ماده صد تعلق گرفته است، این در حالیست که هیچ بودجه‌ای برای پرداخت این جرایم در اختیارمان قرار داده نشده و انتظار داریم شهرداری با تعرفه‌ی سال ۹۷ این جرایم را محاسبه نکند. 

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه درصد مشارکت مردم تبریز  در برنامه‌های ورزشی پایین است، بیان کرد: تبریز در زمینه‌ی سرانه‌ی ورزشی نیز جایگاه خوبی ندارد. 

وی در خصوص بودجه‌ی اداره‌کل ورزش و جوانان در سال جاری، بیان کرد: امسال بودجه‌ی عمرانی ورزش و جوانان استان کاهش ۵۳ درصدی دارد. 

بهتاج با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان طبق قانون ملزم به اجاره‌ی فضاهای ورزشی است، بیان کرد: طبق مصوبه مجلس، بودجه‌ی ورزش و جوانان از طریق همین اجاره‌ی سالن‌ها تامین می‌شود و عدم پایبندی به این قانون به معنای مجرم بودن است. 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با انتقاد از موازی کاری دستگاه‌های مختلف در عرصه ورزش، اظهار کرد: نیروهای مسلح، شهرداری و … بخش‌های تربیت بدنی داشته و در زمینه ورزش کارهای جزیره‌ای انجام می‌دهند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.