کد خبر : 988
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 8:13

جاده ای به نام جاده ارمنستان را به رسمیت نمی شناسیم

جاده ای به نام جاده ارمنستان را به رسمیت نمی شناسیم

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از کج سلیقگی در انتخاب نام جاده شمالی شهر تبریز گفت: جاده ای به نام جاده ارمنستان را به رسمیت نمی شناسیم

 

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به احداث جاده دسترسی اتوبان پاسداران به سمت پایگاه هوایی تبریز از کج سلیقگی برخی افراد در انتخاب نام برای این جاده به شدت انتقاد کرد.

دکتر حبیب شیری آذر گفت: جاده ای به نام جاده ارمنستان را به رسمیت نمی شناسیم و اجازه نخواهیم داد از پول مردم تبریز برای تبلیغ چنین مسئله ای هزینه شود.

وی اظهار داشت: احداث جاده در راستای توسعه و پیشرفت تبریز و استان است و شورای شهر و شهرداری تبریز نه تنها با احداث جاده مخالف نیست بلکه با تمام توان از توسعه شهر و استان حمایت می کند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: من از متولیان مسئله تعجب می کنم چرا سعی می کنند با تشویش اظهان عمومی جاده ای را که می تواند موجب سهولت ترافیک و رفت آمد پرجمعیت ترین منطقه تبریز قرار گیرد با انتخاب نامهای نامتعارف دچار چالش نمایند.

وی گفت: شان و جایگاه والای مردم تبریز ایجاب می کند مسئولان ریز و درشتی که از قبل خدمت به آنان امرار معاش می نمایند به خواسته ها و دیدگاههای فرهنگی مردم توجه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز از شهردار تبریز و ارگانهای ذیربط درخواست نمود در انتخاب اسامی برای پروژه های استان و شهر مسائل فرهنگی و اجتماعی را مد نظر قرار دهند.

وی با اعلام اینکه شهرداری تبریز شهرداری آسفالت ریزی و ساختمان سازی نیست گفت: شهردار تبریز مدیر و شهردار یک شهر است و باید به مسائل فرهنگی شهر که زیربنای توسعه و رشد شهر هستند رسیدگی کند.

شیری آذر با درخواست از شهردار تبریز برای توجه به عدم تغییر اسامی تاریخی و قدیمی تبریز گفت: شهرداری تبریز باید برای احیا حفظ و توسعه اماکن تاریخی تبریز از قبیل ارک، ربع رشیدی و گوی مسجد پیش قدم بوده و بودجه های لازم در این خصوص را اختصاص دهد.

حبیب شیری آذر پیش از این با ارائه پیشنهادی به شهرداری تبریز خواستار ایجاد موزه آثار مقام معظم رهبری گردیده بود که این پیشنهاد در بودجه سال ۹۳ شهرداری تبریز کنجانده شد و به تصویب اکثریت شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.