کد خبر : 436
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 - 6:27

هفته دفاع مقدس هفته بازگشت اعتماد به نفس کشور است/ مراقب سوء استفاده دشمنان از نرمش های قهرمانانه باشیم

هفته دفاع مقدس هفته بازگشت اعتماد به نفس کشور است/ مراقب سوء استفاده دشمنان از نرمش های قهرمانانه باشیم

رضایی:
هفته دفاع مقدس هفته بازگشت اعتماد به نفس کشور است/ مراقب سوء استفاده دشمنان از نرمش های قهرمانانه باشیم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رشادتهای ایثارگرانه در آزادی استانها در زمان جنگ تحمیلی، گفت: هفته دفاع مقدس هفته بازگشت اعتماد به نفس کشور است.

محسن رضایی پیش از ظهر دو شنبه در جمع مردم شهر فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادتهای ایثارگرانه جوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس هفته آزاد سازی چند استان از دست رژیم بعثی صدام نبود، بلکه هفته ایثارگری و ایستادگی مردم ایران در برابر ابر قدرتها، وهفته بازگشت اعتماد به نفس به ایران بود.

وی ادامه داد: ملت ایران در زمان جنگ با دست خالی توانست کارهای بزرگ انجام دهد و جنگ ایران با عراق نبود بلکه ایران در مقابل ابر قدرتها ایستادگی می کرد و  جوانان این مرز و بوم نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست بیگانه بافتد.

وی تصریح کرد: ما در جنگ ثابت کردیم که دارای توانایی های بزرگی هستیم و افتخارات بزرگی را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون جوانان ما سرمایه های کشور هستند و ما باید با انرژی های جوانان کشور را بسازیم و از سد مشکلات فعلی عبور کنیم.

رضایی تاکید کرد: اگر توانستیم افتخارات بزرگی را در جنگ ایجاد کنیم، امروز نیز جوانان می توانند در تمام عرصه های علم، صنعت، کشاورزی، تجهیزات دفاعی و جنگی و… پیشتاز باشند وبه افتخارات انقلاب بافزایند.

مسئولین کشور  توجه به مناطق محروم را از یاد نبرند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مسئولین کشور باید مشکلات مردم را حل کنند و توجه به مناطق محروم را در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید از هفته دفاع مقدس باید درس بگیریم  و مشکلات کشور را حل کنیم ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا کنون چند نرمش قهرمانه نظیر لانه جاسوسی، جنگ تحمیلی و… در کشور داشته ایم و هم اکنون نیز باید مراقبت باشیم که از نرمش های قهرمانه ما دشمنان سوء استفاده نکنند.

وی تاکید کرد: حرف آخر را مردم می زنند و باید همواره ارزشهای انقلاب مورد توجه باشد.

محسن رضایی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تصریح کرد: از حضور حماسی مردم در انتخابات کمال تشکر را دارم و حضور خدود ۳۸ میلیون نفر از مردم در انتخابات یک حماسه بی نظیر بود.

وی تاکید کرد: من در سه استان دارای آمار رای اول بودم که استان چهارمحال و بختیاری یکی از این استانها بود و از همین جا از اعتمادی که از من کردید کمال تشکر را دارم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.