کد خبر : 16048
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 18:53

مدیرعامل ارس: به کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی لازمه توسعه پایدار است

مدیرعامل ارس: به کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی لازمه توسعه پایدار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: به کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی لازمه توسعه پایدار است….

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: به کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی لازمه توسعه پایدار است.

 محسن نریمان در آیین بازگشایی مدارس با تاکید بر تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری آموزشی، اظهار کرد: برای بهره‌مندی از توان علمی و تعهد دانش آموزان در آینده نزدیک به عنوان سازندگان اصلی این کشور و منطقه، نیازهای سخت افزاری را تامین کرده‌ایم.

وی با اشاره به این که خروجی سیستم آموزشی باید تعهد و تخصص باشد، افزود: برای دستیابی به برنامه‌های تدوین شده به هر دو شاخص تعهد و تخصص نیاز داریم.

وی گفت: وجود ساختمان‌های جدید بدون به کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی و افزایش آگاهی دبیران و والدین نسبت به نیازهای عاطفی، روحی، روانی و رفتاری کودکان در سنین مختلف، هیچ کمکی به تحقق توسعه پایدار نخواهد کرد.

نریمان، آشنا کردن دانش آموزان با مبانی و مفاهیم کاربردی را ضروری دانست و افزود: آشنایی با صلح، سواد عاطفی و ارتباطی، سواد مالی، سواد رسانه‌ای، رایانه‌ای و سواد آموزش و پرورش و تربیت فردی با توان ایجاد تغییر در زندگی شخصی و اجتماعی از نیازهای اساسی جامعه مدرن امروزی است.

 وی، در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، تصریح کرد: این حادثه که در ایام سوگواری سالار شهیدان و سال روز آغاز جنگ هشت سال دفاع مقدس و شهادت نظامیان و غیرنظامیان اتفاق افتاد، نشانه‌ای دیگر از جهالت و ظلم مدعیان حقوق بشر بود.

وی، ظلم را ثمره جهل و جهل را زمینه تمامی رذایل اخلاقی برشمرد و گفت: گلوله‌های شلیک شده به روی غیرنظامیان، رگباری از افکار کینه آلود و پست استکبار و مدعیان دروغین حقوق بشر است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان از اجرای دیر وقت برنامه زنگ مدرسه انتقاد کرد و افزود: مسئولان باید برنامه‌های خود را با زنگ مدرسه هماهنگ کرده و نظم و انضباط را از همان روز اول تحصیل با رفتار خود به دانش آموزان بیاموزند.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.