کد خبر : 21647
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 بهمن 1397 - 15:12

ماشین سازی از صنعت نفت هم عبور کرد

ماشین سازی از صنعت نفت هم عبور کرد

ماشین سازی با برد صنعت نفت به دومین پیروزی پیاپی خود در نیمفصل دست یافت.

 

در این دیدار که در استادیوم بنیان دیزل تبریز و با حضور بیش از ۱۵۰ تماشاگر توانست با نتیه یک بر صفر به پیروزی دست یابد.
تک گل این دیدار توسط احمدرضا زنده‌روح در دقیقه ۴۷ و از ضربه آزاد به ثمر رسید. با این پیروزی ماشین سازی توانست دومین برد پیاپی خود مقابل تیم های خوزستانی را پس از هشت هفته ناکامی در نیمفصل کسب کند و با ۲۰ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گیرد.
در سوی دیگر میدان اما صنعت نفت آبادان برخلاف هفته پیش نتوانست نمایش هجومی به نمایش بگذارد و همچنان ۱۷ امتیازی باقی ماند.
تماشاگران فوتبال تبریز به دلیل بارش باران و نیز بازی همزمان تیم استقبال خوبی از این دیدار نداشتند و در سوی دیگر میدان چهار تماشاگر آبادانی نیز با پرچم صنعت نفت در ورزشگاه بنیان دیزل حاضر شده بودند.
قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی با کمک‌های هادی طوسی و عسگر محمدی و داور چهارم تورج عیوض‌محمدی بود.

در این دیدار محمد اهل‌شاخه(۴)، فرشاد سالاروند(۳۸)، عزیز معبودی(۷۲) از ماشین‌سازی و سید محمد قریشی(۵۵)، سیروان قربانی(۷۵) از صنعت نفت با کارت زرد جریمه شدند.

اسامی بازیکنان ماشین‌سازی تبریز: فرناندو دخسوس،محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد اهل‌شاخه، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی،     احمدرضا زنده‌روح، سعید مهری، فرشاد سالاروند(۴۶- احسان تاییدی(۳+۹۰- عرفان افراز))، احسان علوان‌زاده(۶۵- صادق رضانیا)، فرید بهزادی‌کریمی، رضا خالقی‌فر
سرمربی: محمدرضا مهاجری

اسامی بازیکنان صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، سید محمد قریشی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی(۷۵- رضا جبیره)، وینیسیوس دی اولیویرا(۴۶- حسین بغلانی)، طالب ریکانی(۸۰- فاخر تهامی)، میلاد جهانی، رایس دوس جاناتان
سرمربی: پائولو سرجیو

صحبت های سرمربیان پس از دیدار

پائولو سرجیو:
بازیکنان ما آمادگی این شرایط را نداشتند
پائولو سرجیو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی متعادل و برابری را از هر دو تیم شاهد بودیم و به جز ضربه آزاد تیم ماشین سازی که منجر به گل شد، همه شرایط دو تیم بصورت متعادل پیگیری شد.
وی در مورد شرایط بازی گفت: بارندگی ابتدای بازی شرایط مسابقه را عوض کرد چرا که بازیکنان ما آمادگی این شرایط را نداشتند.
سرجیو در مورد عملکرد دو تیم افزود: ماشین سازی دفاع فشرده ای داشت و بعد از زدن گل هم بدلیل تعداد زیاد بازیکنان جبران نتیجه سخت شد و از طرف دیگر چندین بازیکن تیم ما در شرایط ایده آل نبودند.

مهاجری:
برد امروز را به مردم تبریز و طرفداران تقدیم می کنم

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با اشاره به برد ارزشمند تیمش گفت: این برد را به مردم تبریز و تماشاگران تقدیم می کنم.
وی در مورد بازی امروز تیمش مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی سنگینی بود و صنعت نفت هفته پیش نمایش خوبی را در مقابل سپاهان داشت و در این دیدار نیز به ضدحملات و تک امتیاز دیدار چشم دوخته بودند ولی بازیکنان ما توانستند بخوبی رابطه خط دفاع و خط حمله این تیم را قطع کردند و نهایتا به یپروزی دست یافتند.
مهاجری در مورد شرایط بازی افزود: کیفیت زمین در بازی تاثیر زیادی گذاشت بگونه ای که کنترل توپ و پاس مشکل شده بود، با وجود این بازیکنان نمایش خوبی داشتند و به جز ضربات پایانی بسیار عالی ظاهر شدند.
مهاجری در مورد بازی های آینده تیمش افزود: علی رغم وجود انواع مختلف زیر توپ زدن و بازی های آسان، ما سخت ترین نوع فوتبال را انتخاب کرده ایم. شراط بازیکنان و تیم هر روز بهتر می شود و مهم این است که تیم را در این شرایط ایده آل نگه داریم. امروز استقبال تماشاگران کم بود و امیدوارم در دیدارهای آتی بعنوان یار دوازدهم در کنار تیم باشند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.