کد خبر : 7743
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1397 - 12:50

سپیدرود شانس سقوط به لیگ یک را داشت و باید نتیجه می گرفت؛ تراکتورسازی لایق پیروزی بود

سپیدرود شانس سقوط به لیگ یک را داشت و باید نتیجه می گرفت؛ تراکتورسازی لایق پیروزی بود

سرمربی تراکتورسازی گفت: بازی بسیار مهمی داشتیم مقابل سپیدرود، متاسفانه حریف مان شانس سقوط به لیگ یک را داشت. آن ها باید در این دیدار نتیجه می گرفتند تا سال آینده هم در لیگ برتر حضور داشته باشند.

 

سرمربی تراکتورسازی پس از شکست مقابل سپیدرود رشت در هفته بیست و هشتم لیگ خلیج فارس در کنفرانس خبری گفت:     امروز بازی بسیار مهمی داشتیم مقابل سپیدرود، متاسفانه حریف مان شانس سقوط به لیگ یک را داشت. آن ها باید در این دیدار نتیجه می گرفتند تا سال آینده هم در لیگ برتر حضور داشته باشند.

ساغلام در خصوص نتایج تراکتورسازی گفت:  متاسفانه از زمانی که به تراکتورسازی آمده ام با این دیدار، حدود ۶ یا ۷ بازی است که حریف اصلا نتوانست به دروازه ما نزدیک شود. گل را خودمان به حریف هدیه می کنیم و پس از آن موقعیت ها را از دست می دهیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: در زمینی که شرایط مساعدی نداشت سعی کردیم فوتبال خوبی بازی کنیم، مخصوصا در نیمه دوم که حریف را در زمینش نگه داشتیم. سعی کردیم خوب پاسکاری کنیم و موقعیت به دست آوریم، بازیکنان مان خوب بازی کردند. متاسفانه این سرنوشت ما است که با اشتباهات دفاعی خیلی ساده گل بخوریم.

وی افزود: در ۱۳ بازی فکر می کنم حدود ۴۰ موقعیت با همین اشتباهات به حریفان داده ایم. کاری را که ما نتوانستیم انجام دهیم، پدیده انجام داد. برای من خیلی ناراحت کننده است که یک بازی دیگر باعث خوشحالی مان شده است. تیمی که موقعیت خلق کرد و لایق پیروزی بود، ما بودیم. علی رغم همه این اتفاقات، سپیدرود بازی را برد و به آن ها تبریک می گویم.

ساغلام در ادامه تصریح کرد: در خصوص کیفیت تیم ما جای بحث است، مثلا امروز ارسلان مطهری تلاش زیادی کرد و همه کار برای موفقیت تیمش انجام داد، اما هنوز نکاتی است که باید به آن ها توجه کند. در بازی هایی که حریف بسته بازی می کند، پیش از اینکه در دفاع متمرکز شوند می توانیم با پاس های بلند صاحب موقعیت شویم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.