کد خبر : 17319
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 20:48

بازار کفاشان تبریز فعال است/ قول مساعد دولت برای حل مشکل تامین مواد اولیه

بازار کفاشان تبریز فعال است/ قول مساعد دولت برای حل مشکل تامین مواد اولیه

رئیس اتحادیه کفاشان تبریز گفت: امروز با اندکی تاخیر کفش‌فروشان مغازه‌هایشان را باز کرده بودند که دلیل آن برگزاری نشستی پیرامون مسایل و مشکلات صنفی بین آنها با اتحادیه بود.

 

علیرضا جباریان فام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با وجود شایعاتی مبنی بر اعتصاب در بازار کفاشان تبریز، امروز بازار کفاشان تعطیل نبوده و کفش فروشان به کار خود مشغول و فعال بودند.

وی افزود: امروز با اندکی تاخیر کفش‌فروشان مغازه‌هایشان را باز کرده بودند که دلیل آن برگزاری نشستی پیرامون مسائل و مشکلات صنفی بین آنها با اتحادیه بود و بعد از شنیدن سخنان فعالان قول مساعد برای حل مطالبات به حق فعالان محترم داده شد.

جباریان فام با تاکید بر اینکه کفاشان مطالبات به‌حقی دارند و ما نیز سخنان‌شان را قبول می‌کنیم، تصریح کرد: راهکار حل مشکلات اعتصاب نیست و فعالان محترم نیز دنبال اعتصاب نبوده و نیستند و از راه‌های قانونی پیگیر حل مشکلات و مطالبات خود هستند و ما چندین ماهی می‌شود که با مسئولان رده بالای استان و کشوری در حال مکاتبه‌ایم و هر هفته برای پیگیری مشکلات در تهران حضور می‌یابیم.

رئیس اتحادیه‌ کفاشان تبریز با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان نظام در صدد استفاده از شرایط موجود برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند، توضیح داد: مواد اولیه‌ صنعت کفش تا سه برابر افزایش داشته و تولیدکنندگان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و یکی از خواسته های فعالان نیز تامین مواد اولیه بوده که در حال حاضر کمبود داریم و دولت قول مساعد برای حل این مشکل داده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شیطنت دشمنان نظام در روزهای اخیر و فراخوان برای اعتصاب بازاریان تبریز در شبکه های اجتماعی بیان داشت: الحمدالله بازاریان و اصناف و فعالان صنعت کیف و کفش بسیار هوشیار بوده و فریب دسیسه های معاندان نظام را نخورده و در کنار نظام و انقلاب بوده و هستند و امروز نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند و الحمدالله بازار کفاشان تبریز فعال بوده و تعطیل نیست.

این مقام مسئول از کلیه فعالان از سعه صدر و شکیبایی فعالان این صنعت تقدیر و تشکر کرده و اعلام کرد: از دولت محترم استدعا داریم در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات و مسائل صنفی و همچنین تحقق مطالبات به حق فعالان این صنعت اقدام کنند تا اجازه سواستفاده به عناصر ضدانقلاب و معاندان نظام و انقلاب را ندهیم.

جباریان فام  از هوشیاری فعالان کیف و کفش و بازاریان و اصناف تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.