کد خبر : 17410
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 6:14

شهردار باسمنج: هدفگذاری شورای اسلامی شهر و شهرداری، عمران و آبادانی شهری است

شهردار باسمنج: هدفگذاری شورای اسلامی شهر و شهرداری، عمران و آبادانی شهری است

 شهردار باسمنج گفت: پروژه های عمرانی شهرداری باسمنج به صورت فعالانه در حال اجرا می باشند و هدفگذاری شورای اسلامی شهر و شهرداری عمران و آبادانی شهری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باسمنج: مهندس یوسف عنصری با اعلام مطلب فوق افزود: تمامی پروژه های عمرانی که در بودجه مصوب ۹۷ توسط شورای محترم شهر به تصویب رسیده به مناقصه گذاشته شده و به محض اینکه پیمانکار برنده و مشخص شود اجرایی خواهد شد. وی با اشاره به اینکه چندین پروژه از جمله […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری باسمنج: مهندس یوسف عنصری با اعلام مطلب فوق افزود: تمامی پروژه های عمرانی که در بودجه مصوب ۹۷ توسط شورای محترم شهر به تصویب رسیده به مناقصه گذاشته شده و به محض اینکه پیمانکار برنده و مشخص شود اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه چندین پروژه از جمله سیل بند عسگر دره سی – تکمیل سقف سالن همایش – اجرای کف پوش و جدول گذاری در سطح شهر – آسفالت ریزی – خط کشی معابر شهر اجرایی شده اند؛ تصریح کرد: در بودجه امسال مبلغ ۵/۱ میلیارد تومان جهت تملک املاک در نظر گرفته شده بود که تاکنون بالغ بر ۲ میلیارد تومان تملک انجام پذیرفته و قصد داریم مصوبه ای را به شورای شهر ارسال و در صورت تصویب توسط شورای محترم شهر این مبلغ را افزایش و تملک های بیشتری انجام بدهیم.
شهردار باسمنج، زیباسازی شهری را یکی از اقدامات شهرداری بیان کرده و اضافه کرد: در خصوص زیباسازی شهری نیز اقداماتی انجام پذیرفته و این روند را ادامه خواهیم داد تا شاهد داشتن فضاهای زیبا در سطح شهر باشیم که از جمله زیباسازی و مبلمان شهری می توان به ساماندهی میدان اصلی شهر و نقاشی دیوارهای آن و برخی از مناطق شهر وهمچنین نورپردازی اشاره کرد.
مهندس عنصری، اجرای فاز دوم سالن همایش که در مرحله دکوراسیون داخلی قرار دارد، اجرای نمای گلزار شهدا، اجرا و تکمیل سوله آتش نشانی، نامگذاری معابر سطح شهر، اجرای کف پوش در سطح شهر مخصوصا وروی شهر وآسفالت ریزی معابر شهری را از برنامه آتی شهرداری باسمنج اعلام نمود.
وی در خصوص خدمات محله ای شهرداری نیز، عنوان کرد: شهرداری باسمنج در هر هفته سه روز اکیپی را برای محلات شهر می فرستد تا خدمات محله ای شهر را انجام دهند و این خدمات به صورت متوالی و فعال در هر ماه برای تمامی محلات شهر انجام می پذیرد.
شهردار باسمنج در ادامه در خصوص برخی برنامه های آتی نیز بیان داشت: جدول گذاری در سطح شهر، همچنین شهرداری در محل ترمینال سابق قصد احداث دو عدد زمین فوتبال چمن مصنوعی را دارد که مراحل اجرایی آن آغاز شده و ان شالله به بهره برداری خواهد رسید و همچنین شهرداری باسمنج قصد دارد ادامه خیابان کشاورزی را به ابتدای جاده کندرود متصل نماید که متاسفانه در بودجه سالجاری اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است ولی طرح مطالعاتی و نقشه برداری آن به اتمام رسیده و به محض تخصیص اعتبار مراحل اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد که با احداث این خیابان وسایط نقلیه سنگین از داخل شهر عبور و مرور نداشته و به عنوان کمربندی برای شهر خواهد بود.
مهندس عنصری در خصوص پروژه های سرمایه گذاری شهرداری نیز، اظهارداشت: شهرداری قصد دارد زمین واقع در روبروی شهرداری را تغییر کاربری داده و به مجتمع تجاری تبدیل نماید و همچنین زمین سابق شهرداری را تغییر کاربری داده و به صورت طبقات زیرزمین و همگف ( تجاری) و طبقه نیز به صورت پارکینیگ طبقاتی احداث نماید که جذب سرمایه گذاری انجام پذیرفته و در صورت تصویب در هیئت عالی سرمایه گذاری به سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.
وی اضافه کرد: از جمله پروژه های سرمایه گذاری می توان به تفرجگاه ۸۹ هکتاری باسمنج اشاره نموده که به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم و همچنین پروژه مهرانشهر که به صورت یک مجتمع تفریحی و ورزشی در نظر گرفته شده است.
شهردار باسمنج ادامه داد: همچنین شهرداری قصد دارد حمام قدیمی شهر که از آثار باستانی باسمنج بوده و اخیرا نیز ثبت ملی شده است را از اداره اوقاف اجاره و بازسازی و تعمیر نماید و نسبت به زیباسازی و تبدیل آن به حمام ترک اقدام نماید تا ضمن حفظ این بنای تاریخی نسبت به ساماندهی جهت بازدید گردشگران داخلی و خارجی اقدام نماید.
مهندس عنصری در خاتمه، گفت: در خاتمه ضمن تشکر از همکاریهای شهروندان محترم باسمنج، از مردم شریف باسمنج انتظار داریم که در کارها و مشکلات شهر حتما مشارکت و تعامل لازم را با شهرداری داشته باشند تا هر چه بیشتر ما را در رسیدن به اهدافمان که همانا توسعه و پیشرفت و آبادانی شهرمان است، یاری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.