کد خبر : 30377
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 13:19

سانحه رانندگی در اتوبان کسایی با ۶ مصدوم

سانحه رانندگی در اتوبان کسایی با ۶ مصدوم

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدومیت شش نفر در تصادف پاترول با پراید دراتوبان شهید کسایی تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز، وحید شادی نیا شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: روز جمعه ،۱۶ دی‌ماه، تصادف یک دستگاه خودروی پاترول با یک دستگاه سواری پراید در اتوبان شهید کسایی تبریز، ورودی مارالان منجر به مصدومیت شش نفر شد.

وی افزود: مصدومان این حادثه با انجام اقدامات اولیه‌ی درمانی کارشناسان اورژانس که شامل نوجوان‌های ۱۶،۱۶،۱۶،۱۷،۱۷،و۱۸ ساله بود، توسط سه آمبولانس اعزامی اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

بروز تصادفات در اتوبان شهید کسایی به امری معمولی بدل شده است. تردد بالای وسایط نقلیه در این اتوبان از یک سو و همچنین تداخل تردد داخل شهری و برون شهری در این اتوبان از عوامل اصلی تصادف به حساب می آید.

ایجاد رینک چهارم تبریز به نظر می رسد برای کاهش بار عظیم ترافیکی این اتوبان راهکار نهایی باشد.

ایجاد این رینک و هدایت بار ترافیکی خارج از شهر به رینک چهارم می تواند ضمن کاهش محسوس ترافیک در این اتوبان زمینه بروز تصادفات روزانه در این اتوبان را بگیرد.

تغییر مسیر اتوبان پیامبر اعظم از اتوبان کسایی مانند نقشه اولیه نیز می تواند گامی در راستای رفع معضل همیشگی ترافیک و تصادفات در این اتوبان باشد.

شهروندان تبریزی که مجبورند روزانه از این مسیر تردد نمایند همواره خطر تصادف و همچنین ترافیک سرسام آور گاهگاهی این مسیر را به جان می خرند.

آزادراه شهید کسایی یا کنارگذر جنوبی تبریز یک آزادراه به طول ۳۷ کیلومتر در جنوب شهر تبریز است که در امتداد مرز جنوبی این شهر، جنوب شرقی تبریز را به جنوب غربی آن متصل می‌کند.

این آزادراه، در واقع بخشی از آزادراه تهران–تبریز را تشکیل می‌دهد که در ادامه به کنارگذر غربی تبریز (آزادراه شهید باکری) منتهی شده و در نهایت به بازرگان و از آنجا نیز به اروپا متصل می‌شود.

با بهره‌بردای کامل از خط سوم سامانهٔ متروی تبریز که ۱۲ کیلومتر طول داشته و شامل ۱۴ ایستگاه خواهد بود، آزادراه شهید کسایی به میدان آذربایجان متصل خواهد شد.[۲]

معمولاً در جریان بازی‌های باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز، به‌جهت کمبود شمار اتوبوسهای شرکت واحد اتوبوسرانی، تماشاگران این بازی‌ها مسیر ۲ کیلومتری ورزشگاه یادگار امام تا بزرگراه شهید کسایی را با پای پیاده و با پشت‌سرگذاشت پستی و بلندی‌های بسیار طی می‌کنند.

 

 

سانحه رانندگی اتوبان کسایی

سانحه رانندگی اتوبان کسایی

سانحه رانندگی اتوبان کسایی

سانحه رانندگی اتوبان کسایی


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.