کد خبر : 24523
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 8:49

هوشیار شهردار تبریز شد

هوشیار شهردار تبریز شد

 اعضای شورای اسلامی تبریز «یعقوب هوشیار» را به عنوان پنجاه و هشتمین شهردار این کلانشهر انتخاب کردند.

اعضای شورای اسلامی تبریز در جلسه امروز سه شنبه که برای انتخاب شهردار این کلانشهر تشکیل شده بود، از بین ۲ گزینه برای تصدی کرسی شهردار، یعقوب هوشیار را با هفت رای به عنوان شهردار انتخاب و معرفی کردند.

در این جلسه «سعید شریف زاده» نیز موفق به کسب ۶ رای از آرای اعضای شورای اسلامی این شهر شد و از نشستن بر کرسی شهرداری تبریز بازماند.

هوشیار متولد سال ۱۳۵۶ بوده و در سال ۱۳۸۸ در دوره ای که علیرضا نوین شهردار تبریز بود، وارد مجموعه شهرداری شد و در ابتدای کار، مدیریت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز را بر عهده گرفت.

وی دارای مدرک دکترای عمران از دانشگاه تبریز و کارمند رسمی شهرداری است و عضویت در هیات‌ مدیره سازمان نظام مهندسی استان و کارشناسان رسمی دادگستری، ریاست کمیسیون ژئوتکنیک آذربایجان‌شرقی، عضویت در هیات مدیره هیات موتورسواری و اتومبیل سواری استان، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب کشور (شهریور ماه ۱۳۹۶ )، عضویت در کارگروه عمران ستاد بازسازی عتبات عالیات و مدیریت عامل موسسه سردار قاسم سلیمانی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از سوابق وی بوده و هم اکنون شهردار منطقه ۱۹ تهران است.

پیش از این «مظفر سلیمانی» و «اکبر غفاری» نیز از گزینه‌ های نهایی برای تصدی کرسی شهرداری تبریز بودند که از حضور در این سمت انصراف داده بودند.

سردار شریف زاده، از فرماندهان دوران دفاع مقدس تبریز و عضو هیات رییسه فدراسیون کاراته، رییس هیات اسکی نیروهای مسلح ایران و رییس هیأت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام، پیش از این معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود و آخرین مسئولیت او نیز مدیرعاملی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در دوره‌ی مدیریت قالیباف بود.

کلانشهر ۱.۹ میلوین نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.