کد خبر : 661
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 - 13:56

هواداران در اعتراض به موضع گیریهای مغرضانه اخیر از دربی تبریز استقبال نکردند

هواداران در اعتراض به موضع گیریهای مغرضانه اخیر از دربی تبریز استقبال نکردند

آی نیوز – دیدار دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی در حالی با نتیجه ی دو بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید که هواداران تیم تراکتورسازی در یک اقدام مدنی و در اعتراض به جوسازی های مغرضانه علیه این تیم در دربی تبریز حضور نیافتند.

درست از هفته پیش و به دنبال پیروزی مهم تیم فوتبال تراکتورسازی در برابر تیم حاشیه ساز و حاشیه دار پایتخت رسانه ها حامی این تیم جو روانی بدی را علیه تیم تراکتورسازی و هواداران آگاه آن بوجودآوردند که این جوسازی بر برخی فدراسیون نشینان نیز تاثیر گذاشته است.

مصاحبه های آتشین برخی از آقایان که به جای هدایت سکوهای ورزشگاههای کشور به سمت آرامش و محیط فرهنگی به دنبال ذبح روح هواداران تراکتورسازی هستند باعث گردید تا هواداران اینبار شکل نوینی را برای اعلام اعتراض به ناملایمت ها با تراکتورسازی برگزینند.

هواداران تراکتورسازی واقف هستند که نباید کوچکترین بهانه ای به دست فدراسیون نشینان و طرفداران قلم بدست و مواجب بگیر بدهند. چون گمان بر این است که حاشیه سازان خوب بلدند که چگونه سرنوشت یک فصل مسابقات را با هزار و یک حیل تغییر دهند

این دیدار در چارچوب مسابقات لیگ برتر و از هفته ی ۱۷ این رقابت ها ظهر روز جمعه رأس ساعت ۱۵ با سوت سید مهدی سید علی آغاز شد.

گسترش فولادی ها با ترکیب محسن فروزان، رسول علیزاده، سیدمحسن حسینی، خالد شفیعی، سعید مهدی پور، میثم نقی زاده، مهرداد بایرامی، جابر انصاری، مصطفی اکرامی، فردین عابدینی (  محمود خمیسی ) و رسول پیرزاده ( از دقیقه ی ۵۷ علیرضا نقی زاده) پا به میدان مسابقه گذاشته بودند.

عدم حضور ایمان موسوی در لیست ۱۸ نفره آبی پوشان از نقاط بحث برانگیز ترکیب آبی پوشان بود.

تراکتورسازان نیز با ترکیب حامد لک، میلاد شیخ فخرالدینی، مرتضی اسدی، فرشید طالبی، محمد نصرتی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، میثم بائو (از دقیقه ی ۵۸ مسعود ابراهیم زاده) ، سعید دقیقی ( از دقیقه ی ۸۹ محسن دلیر) و جواد کاظمیان ( از دقیقه ی ۸۲ محمد حسین مهر آزما) در این دیدار بازی کردند.

این دیدار در حضور نزدیک به سه هزار نفر هوادا مشتاق تبریزی آغاز شد، در نیمه ی نخست، دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و توپ بیشتر در میانه ی میدان در جریان بود.

شوت جابر انصاری در دقیقه ۱۰ تیرک دروازه ی حامد لک را به لرزه در آورد تا اولین موقعیت حساس این دیدار رقم بخورد.

در ادامه میلاد فخر الدینی در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که با ضربه ای محکم توپ را به آسمان کوبید، در دقیقه ی ۲۶ شوت رسول علیزاده نیز فرصت دیگری را برای آبی پوشان ایجاد کرد که هیچکدام از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و در این سو نیز، تراکتورسازان چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه ی تیم گسترش فولاد ایجاد کردند که در مهمترین آن ها، شوت بائو در محوطه ی جریمه به دست خالد شفیعی برخورد کرد که با اعتراض بازیکنان تراکتور همراه بود و در نهایت نیمه ی نخست این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

آبی پوشان نیمه ی دوم را بسیار طوفانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی توسط سید مهدی پور و مهرداد بایرامی دروازه حامد لک را به شدت تهدید کردند.

نیمه ی دوم این بازی از سرعت خوبی برخوردار بود و دو تیم حمله را در دستور کار خود قرار داده بودند، در نهایت تراکتور ها در دقیقه ی ۶۴ توسط جواد کاظمیان و از روی ضربه ی ایستگاهی به گل برتری دست یافتند.

تراکتوری ها بعد از به ثمر رساندن گل حملات خود را ادامه دادند و صاحب چندین موقعیت خوب هم شدند و در دقیقه ی ۷۲ سعید دقیقی فرار بسیار سریعی انجام داده بود که خالد شفیعی با تکل از پشت، مانع از تک به تک شدن دقیقی شد که داور این صحنه را خطا اعلام کرد و با دادن کارت قرمز خالد شفیعی را از زمین مسابقه اخراج کرد، در ادامه کاظمیان باری دیگر از روزی ضربه ایستگاهی دروازه فروزان را به شدت تهدید کرد.

شاگردان رسول خطیبی برای جبران نتیجه جلو کشیدند و حتی توانستند صاحب موقعیت تک به تک نیز شوند ولی در ادامه اسیر ضد حملات تراکتور شدند و مهدی کیانی توانست با ضربه ای سر کش روی توپ برگشتی را در دقیقه ی ۷۸ دروازه فروزان را باز کند.

در دقایق پایانی این بازی شاگردان رسول خطیبی بسیار سردر گم کار کردند و در طرف دیگر تراکتوری ها چندین موقعیت حساس ایجاد کردند.

در وقت های اضافه ی این بازی علیرضا نقی زاده با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه لک را گشود تا این بازی با نتیجه ی دو بر یک به نفع تراکتوری ها به پایان رسد.

گفتنی است، جواد کاظمیان، حبیب گردانی از تراکتور و فردین عابدینی و سید مهدی اسلامی (به دلیل اعتراض از روی نیمکت) از گسترش فولاد کارت زرد گرفتند و همچنین خالد شفیعی، مدافع گسترش فولاد نیز تنها اخراجی این دیدار بود.

* علی کریمی که پس از آسیب دیدگی طولانی مدت، در بازی مقابل پرسپولیس به میدان آمد؛ گفته می شود مصدومیت وی تشدید شده است و در این مسابقه، حتی در لیست ۱۸ نفره نیز قرار نگرفته است.

* فرشید طالبی که در بازی هفته ی گذشته مقابل پرسپولیس از ناحیه ی سر دچار آسیب دیدگی شده بود، در این مسابقه با سری بانداژ شده به میدان رفت.

تماشاگران حاضر در میدان، به شدت این بازیکن را مورد تشویق خود قرار دادند.

*در بین دو نیمه از “عشقعلی” که یکی از زحمت کشان قدیمی ورزشگاه های تبریز است از سوی مسئولان اداره ی کل ورزش و جوانان استان تقدیر شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مسعود قاسمی کلیبر جمعه , ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴

این دیدار در حضور نزدیک به سه هزار نفر هوادا مشتاق تبریزی آغاز شد

میشه بنویسید آزربایجانی؟ چرا تراکتور و گسترشو فقط مال تبریز میدونید؟ شهرستانهای دیگه استان و اردبیل و اورمیه و زنجان و… سهم ندارن؟

واقعا که

گونتای جمعه , ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶

[quote name=”مسعود قاسمی کلیبر”]این دیدار در حضور نزدیک به سه هزار نفر هوادا مشتاق تبریزی آغاز شد

میشه بنویسید آزربایجانی؟ چرا تراکتور و گسترشو فقط مال تبریز میدونید؟ شهرستانهای دیگه استان و اردبیل و اورمیه و زنجان و… سهم ندارن؟

واقعا که[/quote]
آقا این دو تیم و مخصوصا تیم تراختور بیش از من تبریزی تیم مردم اردبیل و زنجان -تهران- – کرج قزوین -ابهر – میانه – اورمیه – خوی – سلماس – ماکو – مرند – همدان – قوشاچای – بناب – مراغه – مشگین – آستارا- خلخال – قم و… می باشد

نادرتیراختور تبریز شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۶:۱۰

[quote name=”مسعود قاسمی کلیبر”]این دیدار در حضور نزدیک به سه هزار نفر هوادا مشتاق تبریزی آغاز شد

میشه بنویسید آزربایجانی؟ چرا تراکتور و گسترشو فقط مال تبریز میدونید؟ شهرستانهای دیگه استان و اردبیل و اورمیه و زنجان و… سهم ندارن؟

واقعا که[/quote]
من نمیدونم اینه دنبال چی هستند وقتی تماشاگر از ارومیه همدان اردبیل کرج به ورزشگاه میان چرا تراکتور تبریز.پس یادبگیرین تراکتور آذربایجان بزرگ