کد خبر : 8513
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 5:08

سرمایه گذاری و به کارگیری بخش خصوصی مهمترین حل مشکل بیکاری

سرمایه گذاری و به کارگیری بخش خصوصی مهمترین حل مشکل بیکاری

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: راه حل مشکل بیکاری سرمایه گذاری و به کارگیری بخش خصوصی است.

image

کلانتری  رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه شورای اداری شهرستان میانه به موضوع بیکاری در کشور اشاره کرد و گفت: راه حل مشکل بیکاری سرمایه گذاری و به کارگیری بخش خصوصی است ضمن این که در کشور، بیکار بی سواد یا کم سواد نداریم و متاسفانه ۳ و نیم میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار در کشور وجود دارد.

وی فناوری، سرمایه گذاری و آموزش را از روش‌های افزایش بهره وری دانست و گفت: اگر بهره وری بالا برود، شاهد کاهش قیمت تمام شده محصولات و افزایش صادرات خواهیم بود برای مثال در حوزه کشاورزی، هم اکنون در مقابل ۸۰ میلیارد مترمکعب آب در بخش کشاورزی، فقط ۴۰ میلیارد دلار تولید ناخالص در این بخش را شاهد هستیم.

کلانتری همچنین با ابراز تاسف از وضعیت راه‌های روستایی شهرستان گفت: این قابل قبول نیست که از ۳۹۸ روستا در شهرستان ۱۲۴ روستا راه مناسب نداشته باشد.

وی درادامه گفت:تمامی منابع و نیاز‌های ارزی کشور تامین شده است و تا یک دوره میان مدت، حتی با بودن و یا خروج آمریکا از برجام، تغییری در قیمت ارز شاهد نخواهیم بود.

وی گفت:: اگر دولت به موقع وارد موضوع کنترل ارز نمی‌شد قیمت دلار حتی به ۹ هزار تومان می‌رسید.

وی همچنین مرکز جامع سلامت شهری-روستایی شماره ۴ میانه با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان را افتتاح کرد و کلنگ آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تخت خوابی بخش خصوصی را بر زمین زد. /باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.