کد خبر : 24202
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 7:52

سردار سلیمانی نه تنها یک ابرفرمانده یک دیپلمات کار کشته بود

سردار سلیمانی نه تنها یک ابرفرمانده یک دیپلمات کار کشته بود

امام جمعه تبریز گفت: الگوی بارز داشتن آگاهی و بصیرت در عرصه های سیاسی سردار سلیمانی است که نه تنها یک ابرفرمانده یک دیپلمات کار کشته بود که بسیاری از تهدیدها را از سر ایران ، منطقه و جهان دور کرد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه انتخابات عرصه ای مهم برای نظام اسلامی است، گفت: الگوی بارز داشتن آگاهی و بصیرت در عرصه های سیاسی سردار سلیمانی است که نه تنها یک ابرفرمانده یک دیپلمات کار کشته بود که بسیاری از تهدیدها را از سر ایران ، منطقه و جهان دور کرد.
حجت الاسلام و المسلیمن سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت سالروز شهادت آیت الله شهید مطهری، هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در دیدار جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و معلمان نمونه استان و همچنین جمعی از فرماندهان سپاه عاشورا با بیان اینکه معلم در دوره ابتدایی نقشی بنیادی در پرورش شخصیت دانش آموزان، شکل گیری رفتارهای صحیح و آموزش یادگیری دارد، اظهار داشت: معلمان همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور در زمانی که هنوز برنامه آموزش و پرورش مشخص نبود، با ابتکار عمل کار خود را با ارتباط گرفتن با دانش آموزان در فضای مجازی آغاز کردند.

امام جمعه تبریز افزود: پس از آن با فراهم شدن شبکه شاد و سایر بسترها تدریس در فضای مجازی به صورت منظم تری پیگیری شد، همچنین با تلاش معلمان در مدرسه تلویزیونی ایران هزاران ساعت تدریس درتمام موضوعات درسی بر عهده گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه معلمان اجازه ندادند در ایام کرونا چراغ تعلیم و تربیت خاموش شود، گفت: معلمان فرصتی را فراهم کردند تا دانش آموزان در مناطق محروم امکان دسترسی به محتوای آموزشی، شیوه تدریس و بهره مندی از تجربه معلمان را در اختیار داشته باشند.

آل هاشم در ادامه با اشاره به ویژگی های معلم شایسته گفت: اخلاص، اجرای عدالت آموزشی، تواضع و عمل به وعده ها و گفته ها از جمله ویژگی هایی است که معلمان تمام قد با تسمک به آن ویژگی ها با انواع هجمه های فرهنگی در تقابل هستند و آینده سازان کشور را تربیت می کنند.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به اثرگذاری اندیشه های شهید مطهری گفت: دشمن با ترس از اندیشه های شهید مطهری تصمیم به حذف فیزیکی ایشان کرد همان طوریکه بسیاری از شخصیت های نظام اسلامی از جمله سپهبد قرنی و شهدای محراب را ترور کردند تا شاید بتوانند اندیشه های آنها را کم اثر کنند که البته موفق نشدند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه  با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی سپاه ، فعالیت های عقیدتی سیاسی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: اقتدار در برابر زیاده خواهی ها و عزت در بین مردم در نتیجه ارتقا سطح اندیشه های عقیدتی، سیاسی و نظامی و دفاعی نیروهای مسلح محقق می شود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر توجه به مسائل اعتقادی و معنوی در بین نیروهای مسلح و تقویت آن گفت: سپاه باید از همه بیشتر از حیث مسائل سیاسی  آگاهی و بصیرت داشته باشند چون امروز در برابر هجمه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی سپاه تمام قد ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات عرصه ای مهم برای نظام اسلامی است، گفت: الگوی بارز داشتن آگاهی و بصیرت در عرصه های سیاسی سردار سلیمانی است که نه تنها یک ابرفرمانده یک دیپلمات کار کشته بود که بسیاری از تهدیدها را از سر ایران ، منطقه و جهان دور کرد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سرایی نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا و دکتر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان از حوزه کاری خود گزارش ارائه دادند.

همچنین در پایان مراسم از دو معلم نمونه استان تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.