کد خبر : 10705
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 7:30

رویای شهرداری شیشه ای محقق شده است/ عملکرد شهرداری تبریز قابل تقدیر است

رویای شهرداری شیشه ای محقق شده است/ عملکرد شهرداری تبریز قابل تقدیر است

شهریارنیوز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ایجاد شهرداری شیشه ای آرزوی دیرینه شورای شهر بوده که امروز توسط شهرداری تبریز محقق شده است.

image

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ایجاد شهرداری شیشه ای آرزوی دیرینه شورای شهر بوده که امروز توسط شهرداری تبریز محقق شده است.

به گزارش آی نیوز، علی آجودان زاده صبح امروز در پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه متاسفانه شورای پنجم دچار روزمرگی شده است، اظهار کرد: متأسفانه ضمن روزمرگی، زمان بررسی لوایح و مصوبات در شورای پنجم شهر تبریز طولانی شده است.

وی افزود: هنگامی که به وب سایت های شوراهای کلانشهر ها مراجعه می کنیم، مشاهده می کنیم که یک فرد به عنوان موافق و یک فرد به عنوان مخالف سخنرانی می کنند که این نظم و بررسی موجب تسریع در تصویب مصوبات می شود.

عضو شورای شهر تبریز در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد شورای پنجم اظهار کرد: متأسفانه تا کنون از طرف شورای شهر لایحه یا طرحی برای شهرداری مطرح نشده است، بلکه همواره منتظر بودیم تا شهرداری تبریز برایمان لایحه بفرستد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ملقب شدن تبریز به عنوان شهر تمیز، از سوی رئیس جمهور حاصل تلاش پاکبانان و کارگران خدمات تنظیفی که باید از آنان تقدیر و قدردانی کنیم.

آجودان زاده همچنین از شهردار تبریز به دلیل احداث و افتتاح طرح های عمرانی و ورزشی در اسرع وقت قدردانی کرد و گفت: طرح هایی از جمله طرح آموزش شهروندی به دلیل فرهنگ سازی و همچنین افتتاح سالن همایش های بین المللی از جمله اقدامات مطلوب شهرداری در یک سال اخیر است.

وی در ادامه افزود: همچنین ایجاد شهرداری شیشه ای آرزوی دیرینه شورای شهر بوده که امروز توسط شهرداری تبریز محقق شده است.

این عضو شورای شهر با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر تبریز از کلانشهر شیراز اظهار کرد: طی بازدید از کلانشهر شیراز مشاهده کردیم که برخی از معضلات شهری را به راحتی حل کردند، که یکی از مسائل ایجاد بازارچه های مختلف بوده به طوری که مردم شیراز به صورت شبانه تحت عنوان بازارچه های شب و بازارچه های دائمی، مشغول خرید و فروش بودند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.