کد خبر : 23292
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 5:28

رئیس قوه قضاییه اهداف سفر به آذربایجان شرقی را تشریح کرد

رئیس قوه قضاییه اهداف سفر به آذربایجان شرقی را تشریح کرد

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی، اهداف سفر به این استان را تشریح کرد.

 

آیت الله رئیسى رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان آذربایجان شرقى در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالى در خصوص اهداف سفر به این استان، با عرض سلام و احترام به مردم دلیر، شجاع، زمان شناس و پیشتاز در عرصه‌هاى مبارزات تاریخى و مسئولان این استان، خاطرنشان کرد: آذربایجان را به نام زمان شناسى، شجاعت، دلیرى و پیشتازى در عرصه‌هاى مختلف انقلاب اسلامى مى‌شناسیم.

وى با دورد به به روح مطهر همه شهیدان و ایثارگران عزیز در استان آذربایجان شرقی، افزود: ۱۷ گروه از دیروز به جاى جاى این استان جهت بررسى مسائل و مشکلات استان اعزام شدند و چهار گروه در مرکز استان به بررسى مسائل قضایى، ادارى و اقتصادى در بخش‌هایى که به قوه قضاییه مرتبط است، خواهند پرداخت.

آیت الله رئیسی عنوان کرد: دیداری با اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهیدان، فرهیختگان و علما خواهیم داشت و از دیدگاه‌ها و نظرات آن‌ها بهره‌مند خواهیم شد.

وى با اشاره به برگزارى نشستى با کارآفرینان، تولیدکنندگان و کارگران در جریان این سفر اظهار کرد: این استان یکى از قطب‌هاى صنعتى محسوب مى‌شود که در این جلسه دیدگاه‌هاى آنان را بررسى خواهیم کرد. در این جلسه موانع تولید و آنچه که در سال رونق تولید مهم است مورد بررسی قرار می‌گیرد و رفع موانع تولید مورد توجه خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه در ادامه بیان کرد: در جلسه شوراى ادارى استان آذربایجان شرقی با مدیران خدمتگزار به مردم عزیز این استان، نظرات و دیدگاه‌هایى را تبادل خواهیم کرد و نهایتا مسائلى که مربوط به دستگاه قضایى در دادگاه‌ها، دادسرا‌ها و سازمان‌هاى وابسته به قوه قضاییه است در نشستى با همکاران قضایى مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وى افزود: در جلسه شوراى عالى قوه قضاییه تمام گزارشات استان آذربایجان شرقی مورد بررسى قرار خواهد گرفت تا بتواند به یک تصمیماتى منتهى شود که نهایتا منجر به گره گشایى از مشکلات در استان آذربایجان گردد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.