کد خبر : 23294
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 6:17

بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از گروه ماشین سازی تبریز

بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از گروه ماشین سازی تبریز

آی نیوز: رئیس قوه قضائیه در برنامه ای از پیش اعلام نشده، در بدو ورود به تبریز به گروه ماشین سازی تبریز رفت.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از نصر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به تبریز در مسیر عزیمت به دادگستری استان، مسیر خود را برای بازدید سرزده از گروه ماشین سازی تبریز تغییر داد.

رئیس قوه قضائیه بلافاصله پس از خروج از فرودگاه شهید مدنی تبریز، در مسیر حضور در دادگستری استان آذربایجان شرقی بدون اعلام قبلی مسیر کاروان را به سمت بازدید این کارخانه مهم مادر تخصصی کشورمان تغییر داد.

وی در این بازدید ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه، با تعدادی از کارگران و مدیران آن که به دلیل خصوصی‌سازی با مشکلات جدی مواجه شده بود دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست موقت این شرکت به دلیل بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه با تاخیر متوجه حضور آیت الله رئیسی شده و پس از دقایقی به گروه بازدید کننده رئیس قوه قضائیه پیوست.

رئیسی پس از بازدید از گروه ماشین سازی تبریز، با جمعی از صنعتگران، کارآفرینان و کارگران نمونه استان در دادگستری استان دیدار کرده و به پای سخنان منتخبین این قشر می‌نشیند.

گزارش نصر می افزاید، پایه گذاری کارخانجات گروه ماشین‌سازی تبریز به سال ۱۳۴۶ بر اساس موافقت‌نامه همکاری‌های فنی و اقتصادی دولتی ایران و چکسلواکی سابق با هدف تولید انواع ماشین‌افزار، کمپرسورهای صنعتی، پمپ‌های آب، الکتروموتور، لیفت‌تراک، انواع موتورهای دیزلی، ماشین‌آلات نساجی منعقد و به مرحله اجرا گذاشته و از سال ۱۳۵۱ بهره‌برداری از این طرح عظیم آغاز شد.

این کارخانه مادر صنعتی از سال ۱۳۸۳ با مشکلات خصوصی سازی دست و پنجه نرم می کند و هم اکنون نیز وضعیت حقوقی این شرکت پس از خلع ید از سهام دار نااهل قبلی در هاله ای از ابهام قرار دارد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.