کد خبر : 7517
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1397 - 14:58

استقبال از روز طبیعت با آماده‌سازی بوستان های تبریز

استقبال از روز طبیعت با آماده‌سازی بوستان های تبریز

شهریارنیوز» مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری…

image

آی نیوز» مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز از آماده سازی کلیه پارکها و بوستان های تبریز جهت میزبانی از شهروندان در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز، علی مدبر با اعلام این خبر اظهار داشت: بر این اساس کلیه امکانات رفاهی و خدماتی جهت میزبانی شایسته از همشهریان و مسافران نوروزی برای برپایی هر چه بهتر روز طبیعت تدارک دیده شده است.

مدبر افزود: از جمله این برنامه ریزی ها می توان به افزودن سرویس های بهداشتی سیار در سطح پارکهای تبریز اشاره کرد که به همین منظور ۱۴۲ دستگاه سرویس بهداشتی ثابت و سیار در پارکها آماده خدمات دهی است.

وی با اشاره به آمادگی کلیه مناطق برای روز طبیعت، خاطرنشان کرد: در همین راستا مسائل مربوط به آب آشامیدنی، تجهیز سرویس های بهداشتی، اصلاح هر گونه موارد مربوط به روشنایی پارکها جهت آسایش و ایمنی شهروندان و… مد نظر قرار داده شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز همچنین به لزوم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بین عموم شهروندان جهت حفظ و صیانت از فضاهای سبز نیز اشاره کرده و گفت: متاسفانه بیشترین آسیب به طبیعت و فضاهای سبز را همه ساله در روز طبیعت شاهد هستیم، برای کاهش این خسارت باید موضوع فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی نیز در این روز به طور جدی مورد توجه قرار گیرد .

مدبر یادآور شد: از کلیه شهروندان عزیز تقاضا داریم در این روز حرمت طبیعت را پاس داشته و همه در کنار یکدیگر برای حفظ و صیانت شایسته از فضاهای سبز کوشا باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.