کد خبر : 18472
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 20:35

ملاقات مردمی شهرداری منطقه شش در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره)

ملاقات مردمی شهرداری منطقه شش در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره)

شهردار، معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۶ تبریز با حضور در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) ضمن رسیدگی به مشکلات شهروندان به سوالهای آنها در حوزه های مختلف مدیریت شهری پاسخ

ملاقات مردمی شهرداری منطقه شش در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره)

شهردار، معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۶ تبریز با حضور در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) ضمن رسیدگی به مشکلات شهروندان به سوالهای آنها در حوزه های مختلف مدیریت شهری پاسخ دادند.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶تبریز، ملاقات مردمی مدیران شهرداری کلانشهر تبریز و سایر ادارات که با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مردمی تبریز برگزار می شود روز جمعه ۱۱ آبان ماه با حضور  سامان احمدزاده شهردار منطقه۶، مهدی دهقان مدیر حراست، اله وردی مشفق معاون مالی و اقتصادی، داریوش نوین معاون خدمات شهری و اجرایی، غلامرضا جلیز معاون شهرسازی ، عادل پورقربان معاون فنی و عمرانی و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد.

با توجه به این که جلسات ملاقات مردمی هر هفته در روزهای زوج (شنبه،دوشنبه،چهارشنبه) در محل دفترشهرداری منطقه ۶ برقرار است و به مشکلات مردم رسیدگی می شود این جلسه هیچ مراجعه  کننده ای نداشته و فقط به سوالات شهروندان در حوزه های مختلف شهری پاسخ داده شد.

این امر، از موفقیت این منطقه در تحصیل رضایت شهروندان حکایت دارد. این در حالی است که روند رسیدگی به مسایل شهرسازی و مشکلات خدماتی، بدون وجود پرونده‌ های راکد و بلاتکلیف سپری شده‌ است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.