کد خبر : 4684
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 7:48

لیگ برتر والیبال:بازگشت بزرگ تبریز مقابل گنبد

لیگ برتر والیبال:بازگشت بزرگ تبریز مقابل گنبد

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران امروز با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که در مهمترین آنها شهرداری ارومیه در خانه از سد کاله آمل گذشت.

بازگشت بزرگ تبریز

شهرداری تبریز در سالن مملو از تماشاگر شهید اقدمی تبریز در حالیکه به نظر می رسید کار سختی برای شکست دادن جواهری گنبد نداشته باشد در دو ست اول با نتایج ۲۳ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ مغلوب این تیم شد اما در ادامه با یک بازگشت بزرگ موفق شد سه ست متوالی را مال خود کرده و سه بر دو پیروز این دیدار نفسگیر شود. تبریزی ها ست های سوم، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۶ بر ۲۴ و ۱۹ بر ۱۷ به سود خود به پایان رساندند.

پیروزی آسان ارومیه

شهرداری ارومیه امروز در سالن غدیر ارومیه در حضور پرشور هوادارانش موفق شد با ارائه یک بازی کاملا برتر نسبت به تیم کاله آمل این تیم را در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ از پیش رو بردارد. ارومیه ای ها با این پیروزی همچنان رده سوم خود را در جدول رده بندی حفظ کردند.


پیروزی ارزشمند مشهدی ها در خارج از خانه

ثامن الحجج خراسان تیم چهارم جدول رده بندی امروز میهمان آلومینیوم المهدی هرمزگان بود. مشهدی برای پیروزی در این دیدار کار دشواری نداشتند و موفق شدند به راحتی و در سه ست متوالی با نتایج ۲۳ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۷ میزبان خود را شکست داده و هفدهمین باخت این تیم را رقم بزنند.

برد بی دردسر صدرنشین

بانک سرمایه به عنوان صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور در خانه والیبال تهران میزبان آرمان ورزشی اردکان بود. این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان مصطفی کارخانه به پایان رسید. سرمایه ای ها سه ست این بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان رساندند.

پیروزی ارزشمند سایپا در ورامین

در یکی از حساس ترین بازی های این هفته متین ورامین میزبان سایپا بود که این دیدار نزدیک و زیبا در نهایت با پیروزی سه بر دو نارنجی پوشان همراه بود. سایپا با این برد ارزشمند در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفت و متین نیز در جایگاه پنجم حضور یافت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.