کد خبر : 4858
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 - 15:17

قلعه نویی: به دنبال کسب پیروزی مقابل الجزیره هستیم

قلعه نویی: به دنبال کسب پیروزی مقابل الجزیره هستیم

امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با الهلال عربستان گفت: امیدواریم در درجه اول یک میزبان خوب برای تیم الجزیره باشیم و پس از پایان بازی حریف با رضایت ایران را ترک کند.

وی ادامه داد: الجزیره تیم بسیار پر مهره ای است و در خط هافبک و حمله بازیکنان بسیار سرشناسی دارد. ما به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستیم چرا که بازی اول در این تورنمنت بسیار مهم است و امیدوارم اشتباهاتی که در بازی های لیگ داشتیم را اینجا تکرار نکنیم.

قلعه نویی افزود:” حسن برنامه ما در لیگ قهرمانان این است که اولین و آخرین بازیمان را در خانه انجام می دهیم وبه نظرم قرعه کشی خوبی داریم. اگر بگذارند که ما آرامش داشته باشیم، با وجود قرار گرفتن در یک گروه سخت می توانیم صعود کنیم.”

سرمربی تراکتور در مورد هواداران اظهار داشت:” تراکتور برای پرشورهاست و ما اینجا مهمان هستیم. امیدواریم که آنها در این بازی حضور یابند و تیم ما را تشویق نمایند.”

وی در مورد بازیکنان جوان تیمش که آیا تجربه کافی دارند، تاکید کرد:”  ما جوانانی داریم که تجربه حضور در آسیا را دارند. اکثر این بازیکنان در لیگ قهرمانان و تیم های ملی تجربه کافی را کسب کرده اند. برای مثال شریفی و ثاقبی با وجود سن کم تجربه زیادی در بازی های آسیایی دارند.”

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.