کد خبر : 23331
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 10:48

راه آهن باید تا تبریز ادامه پیدا کند / مردم آذربایجان همیشه پیشتاز بودند

راه آهن باید تا تبریز ادامه پیدا کند / مردم آذربایجان همیشه پیشتاز بودند

رئیس جمهور گفت: راه آهن باید تا تبریز ادامه پیدا کند و تا پایان سال آینده به تبریز متصل شود تا مردم بتوانند در مسیری کوتاه تر تردد کنند.

 

حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم افتتاح راه آهن میانه – بستان آباد افزود:خوشحالم که این راه آهن دو خطه اجرا شده و این آغاز خوبی برای راه آهن کشور است.

وی ادامه داد: من در سال های اخیر به مردم قول داده بودم که چند استان از جمله همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی داده بودیم جامه عمل پوشیده شد.

روحانی با بیان اینکه تا پایان این دولت پروژه های راه آهن ادامه پیدا می کند؛ اذعان داشت: یکی از راه های توسعه کشور، تکمیل زیرساخت‌هاست، دولت باید راه ها، بزرگ راه ها و اتوبان ها را انجام بدهد. در بقیه زمینه ها هم مردم و بخش خصوصی هم حضور پیدا کنند.

رئیس جمهور اظهار داشت: از سال ۹۲ تا امروز طرح های خوبی در زمینه عمرانی، خدمات و صنعت با هزینه ۱۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بستان آباد اجرایی شده است.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ طرح عمرانی ذز این شهرستان اجرا شده است که پروژه راه آهن بزرگترین آن است.

روحانی در ادامه خطاب به مردم آذربایجان شرقی گفت: از مردم آذربایجان شرقی برای حمایت شان از انقلاب، رهبری و نظام تشکر می کنم. مردم آذربایجان همیشه پیشتاز بودند و در این حوادث اخیر هم مردم آذربایجان به صحنه آمدند و نشان دادند که زمان شناس هستند.

وی افزود: همه ما باید در کنار هم باشیم، بخصوص در حوادث و پیش آمد های ناگوار که من ساعتی پیش هم مردم زلزله زده میانه سرکشی کردیم.

روحانی تاکید کرد:ما به عنوان خادم شما در خدمتتان هستیم و تا جایی که دولت امکانات داشته باشد، پروژه های زیرساختی و عمرانی را پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: ما در کنار ملت برای آبادانی کشور تلاش خواهیم کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.