کد خبر : 31893
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 0:52

جواد صدیقی: قدردان زحمات کارگران شهرداری هستیم

جواد صدیقی: قدردان زحمات کارگران شهرداری هستیم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارگران خدمات شهری عملکرد خدمات شهری طی بارش برف اخیر را موفقیت آمیز عنوان کرد.

به گزارش آی نیوز ، دکتر جواد صدیقی در جلسه هماهنگی عملیات برف روبی و محلول پاشی با اعلام این مطلب اظهار کرد: فعالیت شبانه روزی نیروهای خدمات شهری در زمان بارش برف در هفته گذشته مطلوب بود و جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر جواد صدیقی حذف نمک پاشی و جایگزینی محلول پاشی را کاری بزرگ از سوی شهرداری تبریز دانست و گفت: شهروندان فهیم تبریزی به خوبی واقف هستند که حذف نمک پاشی اقدامی مهم در راستای سلامت شهروندان بوده است و هفته گذشته همراهی بسیار خوبی با خادمان خود در خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز داشته اند.

جواد صدیقی با تاکید بر رفع کمبود تجهیزات زمستانی و تجهیز مناطق به کارگاه های محلول سازی گفت: همه ما خدمتگزار شهروندان و شهر تبریز هستیم و موفقیت یک منطقه موفقیت منطقه دیگر محسوب می شود و کمک مناطق به یکدیگر در عملیات زمستانی نشانگر این بود که ما همه برای خدمت رسانی به تمام شهروندان تبریز تلاش می کنیم و تقسیمات مناطق صرفا برای مشخص شدن حوزه خدمت رسانی است.

جلسه هماهنگی و بررسی نقاط ضعف و قوت عملیات برف روبی و محلول پاشی شهرداری تبریز با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، شهرداران مناطق دهگانه، معاونت های خدمات شهری و نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه در محل سالن اجتماعات شهرداری تبریز برگزار شد.

جواد صدیقی قدردانی کارگران

جواد صدیقی قدردانی کارگران

جواد صدیقی قدردانی کارگران

جواد صدیقی قدردانی کارگران

صدیقی با تاکید بر رفع کمبود تجهیزات زمستانی و تجهیز مناطق به کارگاه های محلول سازی گفت: همه ما خدمتگزار شهروندان و شهر تبریز هستیم و موفقیت یک منطقه موفقیت منطقه دیگر محسوب می شود و کمک مناطق به یکدیگر در عملیات زمستانی نشانگر این بود که ما همه برای خدمت رسانی به تمام شهروندان تبریز تلاش می کنیم و تقسیمات مناطق صرفا برای مشخص شدن حوزه خدمت رسانی است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.