کد خبر : 2751
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 7:48

تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز، نایب قهرمان تور ایژن اندونزی شد

تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز، نایب قهرمان تور ایژن اندونزی شد

تیم شهرداری تبریز روز شنبه نایب قهرمان تور بین المللی دوچرخه سواری بانیو وانگی ایژن اندونزی شد.

تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در این تور که در مجموعه به مسافت ۵۴۵.۲ کیلومتر برگزار شد، پس از تیم ‘یو.کی.یو’ از زلاندنو در جایگاه دوم این تور قرار گرفت و نایب قهرمان شد.

این تیم ایرانی در مجموع با پیمودن مسیر چهار مرحله ای در ۴۱ ساعت و ۳۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه نایب قهرمان شد و سه دقیقه با تیم قهرمان فاصله داشت. تیم پگاسوس از کشور میزبان نیز سوم شد.

علیرضا اصغرزاده رکابزن تیم شهرداری تبریز نیز در بخش انفرادی و مجموع چهار مرحله با پیمودن مسیر ۵۴۵.۲ کیلومتری در جایگاه هشتم قرار گرفت و سعید صفرزاده دیگر رکابزن ایرانی دوازدهم شد.

پولی پیتر، رکابزن فرانسوی تیم اس.آی.سی در بخش انفرادی و مجموع چهار مرحله با بر تن کردن پیراهن طلایی قهرمان شد و پارادس رورتر بنجامین، رکابزن اسپانیایی تیم ‘ام.تی.آر’ دوم شد.

تیم شهرداری تبریز در مرحله چهارم و پایانی تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی نیز در جایگاه دهم قرار گرفت.

این تیم امروز در مرحله آخر این تور بین المللی دوچرخه سواری که در کلاس ۲.۲ برگزار می شود، مسافت ۱۰۹.۵ کیلومتری از باجولماتی تا تامان بلام بانگان را در زمان ۷ ساعت و ۲۲ دقیقه و ۲۹ ثانیه پیمود.

در مرحله چهارم از تور ایژن و در بخش انفرادی نیز علی اشکبوس با ثبت زمان دو ساعت و ۲۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه در جایگاه ۲۱ قرار گرفت و حسین جهانبانیان و سعید صفرزاده با زمان دو ساعت و ۲۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه و دو ساعت و ۲۷ دقیقه و ۳۳ ثانیه به ترتیب در جایگاه های ۳۸ و ۳۹ قرار گرفتند.

‘لئونگ چون وینگ’ از هنگ کنگ با زمان دو ساعت و ۲۷ دقیقه و ۱۱ ثانیه زودتر از دیگر رقبا از خط پایان گذشت و اول شد و ‘هو بور’ از هنگ کنگ و گوسف ولادیمیر از روسیه با همین زمان دوم و سوم شدند.

تیم شهرداری تبریز روز گذشته در مرحله سوم تور بین المللی دوچرخه سواری ایژن اندونزی در رده بندی تیمی در جایگاه نخست قرار گرفت.

۱۰۰ رکابزن از ۲۵ کشور ایران، فرانسه، هلند، آمریکا، کلمبیا، کانادا، آلمان، ایتالیا، ژاپن، سنگاپور، اسپانیا، فیلیپین، امارات متحده عربی، استرالیا، کره جنوبی، چین، زلاندنو، روسیه، پرتغال، تایوان، ازبکستان و کشور میزبان در این تور شرکت کردند.

۱۴ تیم از کشورهای مختلف جهان، یک تیم قاره ای و شش تیم نیز از اندونزی به عنوان میزبان در این تور دوچرخه سواری شرکت کردند.

حسین علیزاده، حسین جهانبانیان، علیرضا اصغرزاده، سعید صفرزاده و علی اشکبوس رکابزنان تیم شهرداری تبریز را در این تور بین المللی در اندونزی تشکیل می دادند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.