کد خبر : 24061
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 7:12

بازنشستگان ذخایر گرانبهایی از تجربیات هستند

بازنشستگان ذخایر گرانبهایی از تجربیات هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید اسماعیل مقدس پور در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان استان، با تبریک ایام ا… دهه فجر؛ یاد و خاطرۀ شهدای انقلاب اسلامی را گرامی شمرد و شهید دکتر عبدالرسول نایبی و شهید حمید فخیم زنجنابی را نماد ایثار و فداکاری کارکنان درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی برشمرد.

 

وی بازنشستگان را جزو ذخایر سازمان قلمداد کرد و گفت: این عزیزان زحمات زیادی را متحمل شده اند و من بعد وظیفه ماست که این بار را به سرمنزل مقصود برسانیم.
در ادامۀ این مراسم، محمدرضا فتحی با تشکر از حضور و همدلی همکاران، به تشریح اقدامات ۳۵ سال خدمت خود پرداخت و افزود: در این مدت سازمان تأمین اجتماعی خدمات شایانی به بیمه شدگان عزیز ارائه کرده است و ما نیز در آن سهیم هستم.
بهزاد اکبر زاده نیز با ابراز خرسندی از توفیق خدمت به بیمه شدگان؛ پذیرش این مسئولیت را بس خطیر قلمداد کرد و گفت: این مهم بدون همکاری، همدلی و راهنمایی همکاران میسر نخواهد بود و امیدوارم بتوانیم دردی از آلام بیمه شدگان و همکاران را کاهش دهیم.
در این مراسم، بهزاد اکبرزاده بعنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعۀ مدیریت معرفی و از زحمات محمدرضا فتحی تقدیر به عمل آمد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.