کد خبر : 6973
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 10:12

والیبالیست های شهرداری تبریز به دنبال تاریخ سازی

والیبالیست های شهرداری تبریز به دنبال تاریخ سازی

تیم والیبال شهرداری تبریز برای صعود به فینال سوپرلیگ باشگاه های کشور باید از سد تیم خاتم اردکان عبور کند.

مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور چهارشنبه با انجام دو دیدار در شهر های تبریز و تهران آغاز می شود که طی آن در تبریز تیم شهرداری این شهر برابر تیم خاتم اردکان صف آرایی می کند.

تیم شهرداری که در مرحله قبلی توانست از سد تیم کاله مازندران عبور کند، امروز باید برابر تیم خاتم اردکان قرار بگیرد.

خاتم در مرحله پلی آف توانست در هر دو دیدار خود مقابل تیم سایپا با نتیجه مشابه سه بر صفر پیروز شده و به جمع چهار تیم برتر برسد. شهرداری تبریز هم در پلی آف موفق شد در هر دو بازی خود برابر تیم کاله به برتری رسیده و حریف خاتم در نیمه نهایی شود.

امروز شاگردان عادل بناکار این امید را دارند که با حمایت هواداران خود در سالن شهید صمد اقدمی تبریز، تیم خاتم را با شکست مواجه کنند و با انرژی و انگیزه مضاعفی به دیدار در اردکان فکر کنند. شهرداری در صورت شکست تیم اردکان در دو بازی، برای اولین بار به فینال رقابت های سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور صعود خواهد کرد.

هدفگذاری سازمان ورزش شهرداری تبریز و شخص علیرضا رحیمی مدیرعامل این سازمان، صعود تیم والیبال و بسکتبال شهرداری تبریز به فینال لیگ برتر هر دو رشته است که بسکتبال علاوه بر صعود به فینال، توانست برای اولین بار قهرمان کشور شود و حالا نوبت تیم والیبال است که با شکست تیم خاتم اردکان، به فینال لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کند.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و خاتم اردکان از چارچوب بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز چهارشنبه از ساعت ۱۶ در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار می شود.
در دیگر دیدار این مرحله دو تیم پیکان تهران و بانک سرمایه برابر هم به میدان خواهند رفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.